Skip to content

Wear it like a crown i Jämtland

28 April 2010



Kajsa Lind, vår vice VD, njuter av utsikten från mobilt kontor på Storsjöteatern.

Här reser man riggen för Wear it like a crown.

Ikväll är publiken full av vinterakrobater.

3 Comments leave one →
  1. Morsan permalink
    28 April 2010 22:22

    Underbart!
    Ni fick stående ovationer från alla oss Östersundsbor som är superless på vintersport och svältfödda på kultur.
    12-åriga dottern hängde med mig, hon fullkomligt strålade efteråt.
    TACK för en magisk föreställning!

    • Cirkus Cirkör permalink*
      29 April 2010 9:59

      Tack snälla! Det är så häftigt att vi får åka runt i hela landet och bli så schysst mottagna. Det är kärlek!

  2. Hans Moen permalink
    30 April 2010 14:14

    Jag skulle skjutsa barnen från Klövsjö skola eftersom min dotter går där. Hade inga större förväntningar eftersom min upplevelse av cirkus förut är dålig. MEN HERREGUD VILKEN FÖRESTÄLLNING!!!!! Det var som att vara på en rockkonsert eller en fotbollsmatch som svänger hit och dit eller som ett kärleksförhållande som har toppar och dalar eller som livet med alla beslut eller inte beslut eller möjligheter eller risker… Jag är oerhört glad att jag fick den här upplevelsen med er den här kvällen i Östersund. Lyssnar nu på Rebekka Karijord och försöker minnas alla bilder jag har i huvudet. Jag kommer tillbaka…
    Tack än en gång. Hans Moen Klövsjö

Leave a comment