Skip to content

Wear it bloggar loss

14 November 2010

Vi hoppas på att börja blogga nu! Tänkte att det skulle bli det allra nyaste inom den moderna cirkusen. Att i stället för att träna och utveckla nya trick, sitta på ett ganska unket IBIS-rum och blogga medan brallorna smälter av den elektriska värmen här på rummet. Jag är inte riktigt övertygad.

Träning-Blog 1-0

Vi måste söka hjälpmedel för ett aktivt bloggande. Rykten går om att vi kommer att få en ständigt uppkopplad dator backstage. Men kommer det påverka Wear it like a crowns blogfrekvens?
Kommer vi att avlägga lägesrapporter mellan scenerna? Kommer vi posta bilder tagna i grodperspektiv på våra kollegors rumpor? Det återstår att se. Just nu känner jag som skriver detta i alla fall att jag hellre strosar ner till teatern och påbörjar mina förberedelser.
Fortsättning följer. Kanske.
//David

One Comment leave one →
  1. Rebecca permalink*
    16 November 2010 10:54

    Jag tänker träning – blogg kommer alltid var minst 1-0…
    Men jag är övertygad om att ni som artister har ett starkt mervärde i en väl fungerande blogg…
    Kan du programmera dina bollar så att de automatiskt bloggar när du jonglerar?
    Vad säger bollarna?

Leave a Reply

