Skip to content

Kärlek

05 February 2011

Samtal mellan cirkusartisten David och 2 publikmedlemmar efter fredagens show. Flicka och pojke
Flicka:
Är du gift?
David:
Nä men jag är väldigt kär.
Flicka:
I vem då?
I henne som jag spottar pingpongbollar med.
Pojke:
Det såg man.
David:
Vad glad jag blir.

3 Comments leave one →
  1. Jimmy Palmhager permalink
    13 February 2011 22:37

    Var på eran show igår, Jag och min flickvän kom överens om att det måste varit äkta kemi mellan er två. Ska bli kul att berätta för henne att vi hade rätt.
    Grymt bra show svårt att sätta fingret på det men man blev berörd på så många nivåer.

  2. Heidi permalink
    04 March 2011 23:46

    Kemin var fantastisk. Nyss kommit hem från kvällens föreställning i lkpg. Vill skratta, gråta, dansa…

  3. Anna permalink
    05 March 2011 19:14

    Hej
    Snälla jag väntar fortfarande på ett svar.
    mvh
    Anna

Leave a Reply

